Çamaşır makinesi çökük / hasarlı / çizik

Son güncelleme zamanı 29.11.2019 09:27

Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

  • Nakliye sırasında cihazın zarar gördüğünü bildirmek için derhal satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.


Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

Cihazın kurulumu / ilk kullanımı sonrasında hasar tespit edilmesi:

  • Bu durumda hasarı bildirmek üzere satıcınıza başvurmalısınız.

Servis talebinde bulunulması:

  • Mümkünse, Yetkili Servis Merkezinden bir servis talebinde bulunurken ilgili bileşeni de belirtin.
  • Bileşeni kendiniz değiştirmek istiyorsanız Web Mağazamızı ziyaret edin.

Makale sizin için faydalı mıydı?

Bir Servis Talebi Oluşturun
Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.