Hasarlı veya gevşek bileşenler

Son güncelleme zamanı 26.11.2019 15:23

Cihazın ambalajının açılması sırasında hasarla karşılaşılması:

Cihazın bağlantısını yapmayın ve cihazı kullanmayın.

  • Nakliye sırasında cihazınızın zarar gördüğünü bildirmek için derhal cihaz satıcınıza başvurun. Satıcının telefon numarasını fatura veya sevk irsaliyesi üzerinde bulabilirsiniz.

Montaj / ilk kullanım sonrasında hasar tespit edilmesi:

  • Hasarı bildirmek üzere cihaz satıcınıza başvurun.

Servis talebinde bulunulması:

  • Mümkünse, Yetkili Servis Merkezine başvururken ilgili bileşeni de belirtin.
  • Yedek parçalar Web Mağazasından sipariş edilebilir.

Makale sizin için faydalı mıydı?

service-aeg

Bir Servis Talebi Oluşturun

Uzman Electrolux teknisyenleri tarafından sabit fiyat onarımı sunduğumuz bir bölgedesiniz. Ürününüzü inceleyecek, sorununuzu xx TL ücret karşılığında, gerekli yedek parçalar da dahil, çözeceğiz.