SSS

SIKÇA SORULAN SORULAR

AEG cihazları ile ilgili en sık sorulan soruların bazıları, bu SSS sayfasında cevaplandırılmaktadır. Cihazınızla ilgili bir problem yaşıyorsanız sorun giderme bölümünü kullanabilirsiniz. Web mağazamızdan aksesuar çeşitlerine bakarak cihazınızın kullanımını genişletebilirsiniz.

Çamaşır makineleri

1. Sıcak su bağlantısı kullanarak çamaşır makinemi kurabilir miyim?
Sıcak su bağlantısını kullanarak kurulum yapılmasını önermiyoruz. Teknik olarak makinemizin giriş valfleri en fazla 65 derece suya dayanıklıdır, fakat yıkama programları devamlı olarak sıcak su kullanmaz. Devamlı sıcak su kullanımı kötü yıkama performansına neden olur. Ek olarak, ön ve üst yüklemeli makinelerimiz özellikle soğuk su bağlantısı kullanılarak kurulması için tasarlanmıştır.

2. Web sitesinde neden çamaşır makinem yok?
Sitede sadece mevcut seri modelleri görüntülenir. Modelinizi bulamıyorsanız eski veya özel bir model olabilir - lütfen daha fazla bilgi için satıcınız ile irtibata geçin.

3. Çamaşır makinem kaç yaşında?
Çamaşır makinenizin yaşını isim plakasındaki seri numarasına bakarak belirleyebilirsiniz. İlk rakam yılı, ikinci ve üçüncü rakamlar ise üretim haftasını belirtir. Örneğin, 13500016: 2001 yılının 35. haftası.

4. Çamaşır makinemde bir hata kodu var. Bu ne demek?
Hata kodları karşılaştığınız duruma göre farklı anlamlara sahiptir. Özel hata kodlarını bulmak ve nasıl çözebileceğinizi öğrenmek için Sorun giderme bölümüne bakın.

5. Çamaşır makinemdeki sembollerin anlamı nedir?
Makinenizin arkasında yer alan sembollerin anlamlarını bilmiyorsanız cihazınız ile birlikte gelen kullanım kılavuzuna bakarak öğrenebilirsiniz. Kılavuzunuza erişemiyorsanız dijital versiyonunu buradan indirebilirsiniz.

6. Çamaşır makinemden neden koku geliyor?
Bunun birçok sebebi olabilir örneğin; kötü bir koku mu geliyor yoksa bir yanık kokusu mu var? Olası diğer sebepleri ve potansiyel problemlerden nasıl korunacağınızı öğrenmek için Sorun Giderme bölümümüze bakın.

7. Çamaşır makinem çalışmıyor. Çamaşır makinesini tamir ettirmek için kiminle irtibata geçmeliyim?
Sorun Giderme bölümümüzü kullanarak yaşadığınız problemi çözemezseniz lisanslı servis teknisyeni göndermekten mutluluk duyarız. Bir servis talebinde bulunmak için formu doldurun.

8. Çamaşır makinemin kullanım kılavuzunu nerede bulabilirim?
Model ve ürün numarası ile yeni kılavuzunuzu kolaylıkla buradan indirebilirsiniz.


Kurutma Makineleri

1. Web sitesinde kurutma makinemi neden bulamıyorum?
Web sitesinde sadece mevcut modeller görüntülenir. Modelinizi bulamıyorsanız eski veya özel bir model olabilir - lütfen daha fazla bilgi için satıcınız ile irtibata geçin.

2. Kurutma makinem kaç yaşında?
Kurutma makinenizin yaşını isim plakasındaki seri numarasına bakarak belirleyebilirsiniz. İlk rakam yılı, ikinci ve üçüncü rakamlar ise üretim haftasını belirtir. Örneğin, 13500016: 2001 yılının 35. haftası.

3. Kurutma makinemde bir hata kodu var. Bu ne demek?
Hata kodları karşılaştığınız duruma göre farklı anlamlara sahiptir. Özel hata kodlarını bulmak ve nasıl çözebileceğinizi öğrenmek için Sorun giderme bölümüne bakın.

4. Kurutma makinemdeki sembollerin anlamı nedir?
Makinenizin arkasında yer alan sembollerin anlamlarını bilmiyorsanız cihazınız ile birlikte gelen kullanım kılavuzuna bakarak öğrenebilirsiniz. Kılavuzunuza erişemiyorsanız dijital versiyonunu buradan indirebilirsiniz.

5. Kurutma makinem çalışmıyor. Kurutma makinesini tamir ettirmek için kiminle irtibata geçmeliyim?
Sorun Giderme bölümümüzü kullanarak yaşadığınız problemi çözemezseniz lisanslı servis teknisyeni göndermekten mutluluk duyarız. Bir servis talebinde bulunmak için formu doldurun.

6. Kurutma makinemin kullanım kılavuzunu nerede bulabilirim?
Model ve ürün numarası ile yeni kılavuzunuzu kolaylıkla buradan indirebilirsiniz.


Buzdolabı ve dondurucular

1. Buzdolabım / dondurucum kokuyor, bu kokuyu nasıl giderebilirim?
Electrolux buzdolabınıza / dondurucunuza özel tasarlanan koku gidericiler satmaktadır. Bu koku gidericiler hakkında daha fazla bilgi edinmek için web mağazamızı ziyaret edin. Ayrıca çevrimiçi olarak satın alabilirsiniz.

2. Web sitesinde neden buzdolabım / dondurucum yok?
Sitede sadece mevcut seri modelleri görüntülenir. Modelinizi bulamıyorsanız eski veya özel bir model olabilir - lütfen daha fazla bilgi için satıcınız ile irtibata geçin.

3. Buzdolabım / dondurucum kaç yaşında?
Buzdolabınızın / dondurucunuzun yaşını isim plakasındaki seri numarasına bakarak belirleyebilirsiniz. İlk rakam yılı, ikinci ve üçüncü rakamlar ise üretim haftasını belirtir. Örneğin, 13500016: 2001 yılının 35. haftası.

4. Buzdolabımda / dondurucumda bir hata kodu var. Bu ne demek?
Hata kodları karşılaştığınız duruma göre farklı anlamlara sahiptir. Özel hata kodlarını bulmak ve nasıl çözebileceğinizi öğrenmek için Sorun giderme bölümüne bakın.

5. Buzdolabımdaki / dondurucumdaki sembollerin anlamı nedir?
Makinenizin arkasında yer alan sembollerin anlamlarını bilmiyorsanız cihazınız ile birlikte gelen kullanım kılavuzuna bakarak öğrenebilirsiniz. Kılavuzunuza erişemiyorsanız dijital versiyonunu buradan indirebilirsiniz.

6. Buzdolabım / dondurucum çalışmıyor. Buzdolabımı / dondurucumu tamir ettirmek için kiminle irtibata geçmeliyim?
Sorun Giderme bölümümüzü kullanarak yaşadığınız problemi çözemezseniz lisanslı servis teknisyeni göndermekten mutluluk duyarız. Bir servis talebinde bulunmak için formu doldurun.

7. Buzdolabımın / dondurucumun kullanım kılavuzunu nerede bulabilirim?
Model ve ürün numarası ile yeni kılavuzunuzu kolaylıkla buradan indirebilirsiniz.